Vad gör man med ombyteskläderna?

Uppdaterad

Svar · Vasahjälpen
Verifierat
Fakta

Lägg dem i en väska och lämna den vid rätt lastbil på startplatsen innan du går in i startledet. Lastbilarna är skyltade med färg och startnummer, och väskan transporteras till Mora. Skicka aldrig ombytet med familj eller privat bil.

Fler frågor i samma kategori

Vad gör man med ombyteskläderna? – Vasahistorier