Svar · Vasahjälpen
Verifierat
Fakta
Det går, och allt fler gör det på stakskidor utan fästzon, men det kräver mycket stor överkropps- och bålstyrka. De flesta motionärer avråds från att staka hela vägen och har det bättre med fästzon.
Uppdaterad
Det går, och allt fler gör det på stakskidor utan fästzon, men det kräver mycket stor överkropps- och bålstyrka. De flesta motionärer avråds från att staka hela vägen och har det bättre med fästzon.
Fler frågor i samma kategori