Är det normalt att känna sig tom efter Vasaloppet?

Uppdaterad

Svar · Vasahjälpen
Verifierat
Fakta

Ja, det är mycket vanligt. Ju mer loppet betytt och ju längre du laddat upp, desto större kan tomheten kännas efteråt. Det är ett tecken på att det var viktigt för dig, inte att något är fel.

FördjupningLäs hela guiden: Vasa blues och livet efter loppet

Fler frågor i samma kategori

Är det normalt att känna sig tom efter Vasaloppet? – Vasahistorier