Hur ofta ska man köra stakmaskin?

Uppdaterad

Svar · Vasahjälpen
Verifierat
Fakta

Stakmaskinen, eller SkiErg, är ett utmärkt redskap för armstyrka och stakteknik. Ungefär 2 till 4 gånger i veckan under hösten är ett bra upplägg.

FördjupningLäs hela guiden: Så tränar du på rullskidor

Fler frågor i samma kategori

Hur ofta ska man köra stakmaskin? – Vasahistorier